#404

yes. error 404. page not found.


serabut. celaru. confused. sakit. pedih. bimbang. paranoid. suka fikir bukan2 yang buruk2. yeah. saat ini. detik ini. itu yang aku rasa. macam duduk hadap tembok besar. kiri kanan depan belakang. tak ada satu ruang pun yang beri aku lalu.


salah aku. slap yourself, dear self. oh, and hold your tears. nobody want to see that, si lembik. you make who you are for people to see. apa yang aku ada? nada. zero. itu words from a loser. no. don't be one. everyone else wanna see the winner you. be strong. fight for you. yourself. no one else will.


one moment you feel like everything is trapping you. when the other time you can see your future as clear as the sky. you know where you goes even in 5 years time from now. dari awal cerita yang aku mahu hingga akhir cerita, juga seperti aku mahu. cerita aku bukan? cerita si degil.


on another story. few days ago, ada kawan gila2, bunga2 mahu ajak aku kahwin. gila kau? yes. his dad just passed away. that question was so random. entah aku org yg keberapa dalam friend list dia yang dia dah bunga2. funny but at the same time, it's sympathy. how depression can make you do silly things. chill bro. the more you look for it, the farther it go away. kan paman?


cemburu. lihat momen2 happy kamu dulu. yes. momen2 happy kamu dalam lappy. 
bukan kamu yang past. kamu yang present. kamu yang present dengan momen2 yang past. aku mahu lihat senyum kamu yang dulu bila sama aku. untuk masa ini, future dan selamanya. 


yes. i am that selfish. si degil yang tamak.


*serius rasa mahu nangis.


ok. move on. past is past. senyum, hidup yang masa ini ada aku, kamu. itu cukup bukan? 
kita sama usaha jadi yang lebih baik dari past. untuk kita juga.


craps. merepek due to tidur yang diganggu. agh!

No comments:

Post a Comment